Wednesday, December 31, 2008

Tekad Nak Jadi Jutawan

Salam buat semua yang mengikuti blog saya...

Tinggal beberapa jam lagi kita akan menyambut Tahun Baru 2009. Di saat ramai kawan-kawan sibuk untuk kedestinasi sambutan tahun baru.. saya meluangkan masa untuk menulis diblog ini. Sebenarnya hati saya terlalu kuat berbisik menyatakan bahawa tahun 2009 nanti adalah tahun untuk saya bergelar Jutawan...


Dengan tenang...sambil merundukkan diri serta hati, saya benar-benar dapat merasakannya serta bertambah yakin tahun 2009 pasti adalah tahun yang bakal cemerlang, gemilang dan terbilang untuk saya... Insya Allah!




"Ya Rabbana.. Hari ini aku mohon pada Mu keampunan
atas dosa-dosa yang aku lakukan... dosa pada bonda, dosa pada ayahanda,
dosa pada isteri ku, dosa pada anak-anak ku, dosa pada adik beradik ku,
dosa pada kawan taulan serta dosa pada jiran tetangga ku...ampunilah aku Ya Rahim..


Aku bertaubat pada Mu Ya Allah... Sucikan hati ku, bersihkan fikiran ku,
Basuh diriku dengan ampunan Mu, Sirami jiwaku dengan kemuliaan Mu....
Ya Allah.. bimbing aku ke jalan Mu yang Benar..
Jadikan setiap langkah dan kegiatan ku mendapat redha Mu ...
Beri aku cahaya... seperti cahaya yang Kau beri pada Nabi Muhammad saw..
Hingga aku keluar dari kegelapan, hingga aku keluar dari kesesatan,
..serta keluar dari kebodohan....

Ya Allah ....Ya Razzaq.. Yang Maha Memberi Rezeki
Bukalah pintu rezeki ku.. yang jauh Kau dekatkanlah Ya Allah,
Yang dilangit Kau turunkanlah Ya Allah, Yang Susah Kau permudahkanlah Yang Allah..
Sesungguhnya Engkaulah Ar Razzaq Yang Maha Pemberi Rezeki...

Robbana aatinaa fiddunyaa hasanah, wafil aakhiroti hasanah waqinaa adzaabannaar,
Subhaana robbika robbil izzati amma yashifuun,
Wasalaamun alal mursaliin... Walhamdulillaahi robbil aalamin.."


Emosi atau Suara Hati? Mudah-mudahan ianya adalah Suara Hati Ku. Semuanya terdetik ketika bersiap siap untuk pulang dari kerja tadi, saya membaca email yang dihantarkan oleh seorang kenalan yang amat menarik minat dan buat saya terfikir seketika.. lantas terus saya melewati halaman web tersebut..

Strategi yang menarik, ringkas serta mudah difahami dan memberi peluang kepada kita untuk memulakan satu perniagaan di internet di awal tahun 2009. Saya terus mendaftar kerana saya percaya pada bisikan hati saya yang berkata
"Sesungguhnya Rezeki Itu Datang Dari Sudut Atau Ruang Yang Tidak Kita Jangkakan."



Lebih penting lagi anda boleh jadi ahli secara Percuma! Yang tunggu dan lihat ... ambil tindakan sekarang sila klik !! Suara Hati Bakal Jutawan

Justify Full




Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home